Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Η σκύλα Γάτα ( μερος 1ο )





Αρσενική Μυρσινοπαρθένα
έχει σπάσει πια τα φρένα
στο PC της ξενυχτάει
και σα σκύλα αλυχτάει

Δώσε μου και μένα μπάρμπα
να γλυτώσω απο την ζοχάδα
Το δικό μου το νινί
άντρας δεν το χει δει

Βαρεμένη είμαι πια
Μαμακία και δουλειά
Γι αυτό ζω μες το σκοτάδι
Μα κι εκείνο με πειράζει

θέλω ένα αρσενικό
να μου διώξει τον καημό
και έτσι ίσως ηρεμήσω
και στου έρωτα τα βάθη
να εντρυφήσω

_Πρητσαπίδουλας junior _






(Αναμένονται συναρπαστικές συνέχειες)

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λες και γω απο την πολυ τη μαμακια να τα εχω παιξει???
χχαχαχαχα και γω που νομιζα οτι εκανε καλο στο στομάχι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


μουχαχχαχα

SMILE είπε...

xexe..

e re ti pathainei

o antrhopos otan viazetai..

mpoyxaxaxa...

anameno to 2 episodio
apo sena
tous

sfyra kai stin miss piggy...

mpoyxaxaax

Ανώνυμος είπε...

Τη Μαμακία πολλοί αγάπησαν
Το Μακάκα λίγοι
Τους Στερημένους ουδείς.

Οι κακομαμημένοι είναι χειρότεροι από τους αμάμητους

Μπαλαρούτσος (ο πρεσβύτερος)

Ανώνυμος είπε...

αααα???!!
γι αυτο οι
κακομαμήμενοι
ειναι συνεχεια
μουτρωμένοι
και μονίμως
κακιασμένοι???

_smile_

Ανώνυμος είπε...

Τι τρομερό
Τι φοβερό
Που δε μπορω
αρσενικό
να βρω

Μπαλαρούτσος (ο πρεσβύτερος)

Ανώνυμος είπε...

OI ΔΟΝΗΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΣΙΓΑΡΟ

ΜΟΥΧΑΧΑ

miss.piggie είπε...

Οι άντρες δεν υπάρχουν πια τους πάτησε το τρένο .
Κι άμα τύχει και μέσα στο ντουζ σκύψουν το τιργέ δέρμα δεύτερο θα γίνει χαχα
προσοχή η τίγρης δαγκώνει