Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Big bad wolf

εκάθησα στην εξοχή
Να πιω ένα κρασάκι
Μα ήρθ’ ο λύκος ο κακός
Και μου ‘κανε φλερτάκι

Άνοιξα εγώ τα πόδια μου
Κι είχα χαρά μεγάλη
Που να ‘βλεπες πως βρώμαγε
Του λύκου η μασχάλη

Πήρα σαπούνι και νερό
Το λύκο εγώ να πλύνω
Μα μια κλωτσιά μου έδωσε
Το κ…. μου τον στήνω

Βουβάθηκα η άμοιρη
Λέξη εγώ δε βγάζω
Του λύκου μόνο τη ψ…
Βάλθηκα να κοιτάζω.

Μ ακούσανε που έσκουζα
Όλα τα γουρούνια
Και τρέξανε να δουν κι αυτά
Του λύκου τα καλούδια

Η φήμη του τον πρόφτασε
Κι όλες οι σκύλες σέρνουν
Του λύκου θέλουν τη ψ….
Εδώ κι εκεί να παίρνουν

Τον ζήλεψε ο άρχοντας
Κι όλα τα γουρούνια
Βγάλανε τότε διαταγή
Να φέρουν τη μουρούνα

Φακλάνα ήτανε θαρρώ
Κι είχε μ…. πηγάδι
Ο λύκος την έκανε καλά
Χωρίς κάνα ψεγάδι

Πρόστιμο βάλανε θαρρώ
Πολύ τρανό στο λύκο
Τον πήρανε τον χώσανε
Σ ένα μεγάλο τσίρκο

Νυχθημερόν πηγαίνανε
Όλοι να τον θαυμάσουν
Κι εκείνος τους κορόιδευε
Τους έλεγε «ετοιμάσου»

Τρελάθηκαν οι άρχοντες
Κι άρχισαν να φωνάζουν
Δεν ήξεραν οι άμοιροι
Πως πια δε διατάζουν

Ο λύκος πήδαγε θαρρώ
Όλες τις σκύλες τώρα
Χαρούμενες ήταν πολύ
Τον γέμιζαν με δώρα. .

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεσποινις Γουρουνίτσα έβαλες τρίποντο.
Σου βγάζω το καπέλο!!!!
Πάντα τέτοια!!!
Την καλησπέρα μου

Ανώνυμος είπε...

μπουχαχαχαχα...
Ε Σ Κ Ι Σ Ε Σ

ΛΥΚΟΙ ΚΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ
ΟΛΟΙ
ΜΕ ΤΗΝ Ψ...
ΣΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ
ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΡΑΤΗΣΤΕ
ΤΟ ΞΕΡΩ ΞΕΛΙΓΩΜΕΝΟΙ
ΕΙΣΤΕ
ΜΑ ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ
ΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ
ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΓΟΝΙΑ ΣΑΣ
ΘΑ ΡΘΕΙ

_SMILE_
(DEN EINAI H CADID CAMERA)


MISS PIGGY
TA SEVI MOY

Ανώνυμος είπε...

Ώχου τζερτζελές
Αμάν καλαμπαλίκι
Εμένα τον ασίκη
με πίκρανες πολύ

Πριτσαπήδουλας