Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Οι τέσσερις φιλενάδες μου !

Η μία είναι μέσα σε χλωρίνες και νερά
η άλλη σε χαρτιά και ιστορίες προγραμμάτων
η τρίτη όλο τηλέφωνα σηκώνει στη σειρά
κι η τέταρτη έχει άδεια αλλά είναι των γραμμάτων!


Εχει εξετάσεις λέει και διαβάζει για να δώσει
η άλλη πείνασε από την βρωμερή δουλειά
η τρίτη και που πείνασε ποιος νοιάζεται σιγά!
κι έτσι αντί για κείνη τρώει η άλλη και χορταίνει!


Άντε κορίτσια μου και πήγε η ώρα τρεις
καλοκαιράκι έρχεται , να σας υπενθυμίσω
μια παραλία θέλω μ' ένα φρέντο χαλαρά
και κουβεντούλα μπόλικη μπας και σας ευθυμήσω!

Για μένανε δεν ξέρω ποια θα θέλει να τα πει
και τι να πει; μήπως και ξέρει πως περνάω..;
σιγά τ' αυγά εδώ στο σπίτι σκύλος πιάτα φαγητό
και καμιά βόλτα κάπου κάπου έξω όλο γυρνάω


Καλά περνάμε δεν βαριέστε βρε παιδιά
κάτι μας λείπει βέβαια κι άντε να το εβρούμε
ένας Βanderas κι ένας Daglas αγκαλιά
μα ότι κι αν λέμε πάλι μόνες μας τ' ακούμε!

Το χω το έμμετρο η π.......άνα στο τσεπάκι
δεν σταματάω ούτε με διακόσα ευρώ
καλα ας πουμε και κανενα ψεμματάκι
τον άλλο μήνα πάλι αλλάζω κινητό !

Ας ειν' καλά η επιδότηση του Μ.....
την παίρνω εγώ κι αυτός κρατάει το παλιό
σιγά μην έπαιρνε καινούριο τι το θέλει;
στην πάντα λέω κι άντε ρούφα ένα αυγό! ( τς τς ντροπή!)



ΥΓ..!!!!
Μπουχαχα!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τς τς τς τς!!!
Καλά τα λες και για τις 4 αλλά ο καημένος ο Μ... τι σου φταίει;;;

τεςπα...

Χρόνια πολλά

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα "τρίβολε" εγω είμαι πιο "τριβολισμένη" μην το ψάχνεις!
Καποτε καποιος που ειχε ενα "τεράστιο" κεφάλι, παραδέχτηκε και μου ειπε "με σενα δεν μπορω να τα βαλω τελικα"...........

Τριβολιστήκαμε και σήμερον...
(πως λέμε...διαλογιστήκαμε...)
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ

Gentle Laugh είπε...

χαχαχαχαχαχα!!!
αντί για αίμαι χλωρίνη
κυλάει...χαχαχαχαχαχα

α ρε Μ....!
καλά να πάθεις...χαχαχαχαχ!!!