Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

H Μοίρα μου




Το ‘ χει η μοίρα μου να μπλέκω με παπάρες
Καλύτερα να κάθομαι να τρώω αγκινάρες
Κοιλόπονος με πιάνει οταν το στόμα τους ανοίγουν
Μου κόβονται τα πόδια οταν ξεχνάνε να το κλείνουν

Η άτιμη η μοίρα μου εμένα κοροιδεύει προς την
Καταστροφή το είναι μου συνέχεια το οδεύει
Τα μεγαλύτερα καθίκια όλου αυτού του κόσμου
Συνέχεια μου φυτρώνουν,αλίμονο, εμπρός μου

Και οταν μου χαμογελάνε και για αγάπη μου μιλάνε
Εχουν την εντύπωση πως στα σύννεφα με πάνε
Αθλιοι υποκριτές , με γεμίζουν με ψευτιές
Και νομίζουν πως στα πόδια τους γίνομαι λακές

Με πιάνει αναγούλα οταν το τρυφερό τους πιάνει
Μου φαίνονται σαν μια κατσίκα που όλο κλάνει
Οταν μου τραγουδάνε πόνος στα αυτά με πιάνει
Τιποτε απ’οσα λένε , τίποτε δεν με φτιάχνει

Και αν φαίνομαι προσβλητικός , χυδαίος για τα’αυτιά σας
Πάρτε το δισάκι σας και αντε στο καλό σας
Δεν θέλω άλλο να υποκρίνομαι ,
γελοίος πια να γίνομαι
για την χάρη την δική σας ,
πηγαινετε να φατε αγκινάρες
με τους έρμους συγγενείς σας


ουφ τα πα!!!

Αντε Και Καλο μας Μήνα

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Xμμμ........πρεπει να το κοιταξεις μαλλον.....
αυτο με τις αγγινάρες ξερεις...
Εγω προσωπικά τις συχαινομαι!
μπουχαχα :ρ

Ανώνυμος είπε...

Τώρα να σου πω με τι πάνε οι αγγινάρες (ειδικά άμα είναι φρέσκιες) αλλά ξέρω ότι θα τα πάρεις στην κράνα βρε Χαμόγελο γι' αυτό κάνω τουμπεκί... {μαλ.. είμαι να με πιάσεις στο στόμα σου! :)) :))}

Άντε καλό μήνα

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλό μήνα.....

τρως ακόμα αγκινάρες ή έπαθες overdose????

φιλάκια!