Τρίτη 22 Απριλίου 2008

υποκρισία

δεν ξέρω ρε παιδιά
αλλά με πιάνει φούρκα
σαν βλέπω "ηθικούς"
θέλω να τους πετάξω σκούπα

φταίει η αμαρτωλή ζωή μου
και το εξώγαμο παιδί μου ?
μήπως φταίει η "ατιμη κενωνία"
και η αμέτρητη κακία?

μόλις βλέπω θρήσκες υστερίες
θελω να σκαρώσω διαόλου ιστορίες
δεν αντέχω τους σεμνούς
και τους δήθεν ντροπαλούς

δεν αντέχω τα καντήλια
σας το λέω ,
θα τους πνίξω
με τα μαύρα μου μαντήλια.

όταν γονατιστους τους βλέπω
θέλω να τους κλωτσήσω
την υποκρίσια τους να φτύσω
υμνούν με δέος τον Θεό
κι απ'την άλλη βρίζουνε τον διπλανό

έλεος βρε παιδιά
το παρακάνατε στην προσευχή
αιντε και μια βόλτα
στης ηδονής την εξοχή
μήπως και η ψευτιά σας
γλυκαθεί
και η κακομουτσουνη φάτσα σας
επιτελους σαν ανάσταση
φανερωθει...


σιχαινομαι τους ρόλους
και τις δήθεν παρουσίες
σιχαίνομαι αυτούς
που κρατάνε την Νηστεία
ενω είναι γεμάτοι
απο την πιο βρώμικη Αμαρτία

ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

έλα μωρέ!! το χόντρινες
και δεν υπάρχει λόγος
ημέρες Πάσχα έρχονται...
Θέλεις να γίνει ντόρος;

- Τρίβολος -

Ανώνυμος είπε...

εγω να δεις πως συχαινομαι τους "δηθεν"...

Ανώνυμος είπε...

Nαι μωρε......ας τα αφησουμε αυτα για μετα το Πασχα..
συμφωνω.....προσωπικα
Oτι γραψαμε γραψαμε ας συνεχισουμε τις κακιουλες την αλλη βδομαδουλα !

SMILE είπε...

ντορος φίλοι μου
γίνεται είτε μιλάμε
είτε όχι..

μπορούμε να
στρουθοκαμηλίζουμε ομως
αν θέτε
λόγω μεγάλης βδομάδας

εξάλλου την έχουμε
μάθει την γυμναστική

:):):)

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζομαι Χαμόγελο ότι όταν λες γυμναστική εννοείς το "πίπα-κώλο εμπλοκή" (φαντάρος φαντάζομαι ότι έχεις πάει). Εκεί συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά μωρέ μην τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά εξάλλου το συγκεκριμένο blog είναι σατυρικό φαντάζομαι και όποιος κάνει σάτυρα θα πρέπει και να την δέχεται ή κάνω λάθος;

SMILE είπε...

φαντάρο δε με πήραν
ως γκει με διασύραν
αλλα χαίρομαι να μαθαίνω
τους ορίζοντες με
azax να ξεπλένω
η σάτυρα δεκτή
και οποιος δεν αντέχει
καλή ειναι κι η σιωπή...
λάθη κάνουμε πολλά
αλλά δεν βαριέσαι
ποιος κατηγορεί την
κότα για πολλά αυγά???

χαχαχα...
καλησπέρα τριβολε..
χμμμ...μου αρεσει
ο συνειρμός
διαβόλοι - τριβόλοι

Ανώνυμος είπε...

σε διέσυραν πολλοί;
ή απλώς ήταν πολύ...

Χαίρομαι πάντως διότι έκανες τον σωστό συνειρμό κι ας είσαι και γκέι. Αν νομίζεις ότι σε σοκάρω να μου το πεις από τώρα γιατί έχω σκοπό να χειροτερέψω. Πάντως έχασες που δεν έκανες φαντάρος...

SMILE είπε...

φιλε μου καλέ
ολα εδω μεσα
ειναι ελαφρώς "σικέ"
επιμενουμε σατυρικά
λεμε οχι
στα πορνοπεριοδικά

εισαι ευπροσδεκτος
αρκει
να μην κατεβάζεις
της αξιοπρέπειας
το ελάχιστο βρακί

και το ξέρω ότι
έχασα που δεν πήγα
στον στρατό
μα κέρδισα στον πόντο
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΘΗΛΥΚΟ


τα στιχάκια
σα παιδάκια
γίνονται
ή κερασάκια
ή του διαόλου κερατάκια

να ξασκούμε το γλωσσάκι
σαν μικρούλι πριονάκι
να καρφώνουμε τους δήθεν
και να κρίνουμε τον Ρίλκεν

οχι προστυχιά εδω
μόνο γέλιο
και της κοιλιάς χορό..

:):):)

Ανώνυμος είπε...

αααα!! εσύ είσαι για γκέι πολύ προχωρημένη
τώρα μας λες ότι είσαι και εγχειρισμένη

Λοιπόν Χαμόγελο, πάσο, θα προσέχω τι λέω απ' εδώ και μπρος. Και για να σε κάνω να γελάσεις λιγάκι εξτρα απόψε (για καληνύχτα περισσότερο) αφού έχεις και τα στρουμφάκια στο background (πολύ σπαστικό βρε αδερφέ/αδερφή μου)

Πως λέγεται στα γερμανικά το στρουμφο-κουβαδάκι;
............................................................................. σμερφ-κασόνε

άντε γεια