Τρίτη 22 Απριλίου 2008

βαρέθηκα

Βαρέθηκα εδώ μέσα όλη μέρα να παλεύω
Θα ήθελα στην θάλασσα τώρα να χαζεύω
Να ξεγυμνώνω το κορμί μου εμπρός στην παραλία
Και όλοι να φωνάζουνε : Θέε μου μια οπτασία!

Βαρέθηκα εδώ μέσα τις φάτσες να κοιτάζω
Και μόνο που το σκέφτομαι ξανά αηδιάζω
Θα ήθελα να ανοίξω τα φτερά ,
να πετάξω στον αέρα
Ένα πια να γίνω με τον γλυκό αιθέρα

Βαρέθηκα εδώ μέσα τα ίδια και τα ίδια
Ολοι με χτυπάνε μονίμως στα παϊδια
θα ήθελα να πάω μια βόλτα στην σελήνη
εκει που σίγουρα υπάρχει μια γαλήνη

βαρέθηκα εδώ μέσα το τηλέφωνο να χτυπάει
και να είμαι εγώ αυτός που απαντάει
θα ήθελα να είμαι σε ένα αεροπλάνο
και να τους φτύνω όλους από πάνω

βαρέθηκα εδώ μέσα όλοι να κοιτάνε
στους κάλους των ποδιών μου συνέχεια να πατάνε
το αποφάσισα , φεύγω κιόλας τώρα..
πάω στο περίπτερο,να περάσει και η ώρα

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Α που σαι πιασε μου μια αμυγδάλου!

Ανώνυμος είπε...

Aλλαζω τους πρωτους στιχους βαζοντας τον εαυτο μου και λεω
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝΕ "ΘΕΕ ΜΟΥ Η ΠΟΜΠΟΙΙΑ"!!!
ΧΑΧΑΧΑΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΡΕ

miss.piggie είπε...

τι κι αν βαρέθηκες εσύ
κι εγώ το ίδιο πια βαριέμαι
έτσι ενα πεντικιούρ μου συνιστώ
να πάψω να χτυπιέμαι
να φύγουνε οι κάλοι απ τα πόδια
κι αλλού να βρουν να πάνε
αφού έχουν βάλει στόχο το μυαλό
αχ βαχ πολύ πολύ πονάνε

ύστερα σινάμενη κουνάμενη
τσιγάρα θα πάω ν αγοράσω
τα λάγνα χάδια του περιπτερά
θα πάω για να μάσσω χαχα

κι αν ο περιπτεράς εμένα δε μου κάτσει
στο μανάβη στο χασάπη κι ίσως στο
παντοπώλη
θα πάω με χαρά το κ_λο να μου πιάσει

στο μεταξύ ο άντρας μου
απ το παράθυρο κοιτάει
και νεύματα αυστηρά θαρρώ
πως συνεχώς μου κάνει

μη κοιτάς
του λέω συνεχώς
ακατάλληλο είναι γι ανηλίκους
αντε στη τηλεόραση
το Μάκη και το Θέμο εσύ να δεις
μαζί με τους υπερηλίκους

Φιλιά πολλά

SMILE είπε...

καλως την και ας αργησε
να ρθεί στο λημέρι
το βρωμέρο και τρισάθλιο

μπουχαχαχαχα...
γεια σου λία με τα
ωραία σου...
:):):)