Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

Τα γουρούνια


Ένα γουρούνι ήμουνα
Στο κόσμο αναθρεμένο
Μα ήρθε ο χασάπης ο κακός
Μ έσφαξε το καημένο

Μπριζόλες μ έκανε σωρό
Και δώδεκα παντσέτες
Και τη γουρουνοκεφαλή
Την έκανε κροκέτες

Μες τη ζωή μου αγάπησα
Όλα τα γουρούνια
Που ίδια τη μούρη έχουν
Τα ίδια τα μουτσούνια

Και για σας που τον πατσά
Πολύ πολύ αγαπάτε
Το στομάχι μου το πλαδαρό
Σας κράτησα να φάτε

Κι αν η πείνα σας είναι πολύ
Ένα μπουτάκι εγώ σας συνιστώ
Ψητό με μήλο να το φάτε

Τρανό γουρούνι ήμουν εγώ
Στο κόσμο ξακουσμένο
Μόνο τα κοκκαλάκια μου
θα βρείτε από μένα το καημένο


Μπούχαχα!! Αφιερωμένο στα γουρούνια όλου του κόσμου !!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφιερωμενο κι απο μενα όχι βεβαια στα γουρουνια τυπου με πατατουλες!

miss.piggie είπε...

καλή μου tous όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουνε ...και η μούρη τους δε τρώγεται με τίποτα χιχι

Ανώνυμος είπε...

ta gourounia sti souvla einai souper kali mou

"ζαχαρούλα.." είπε...

χα χα...... καλό ΣΚ να έχεις!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τέκνα μου
να έχετε την ευλογία μου

Ο εξομολόγος σας

Θεοσφύρικτος

tous είπε...

χαχαχα ακου θεοσφύρικτος!!!!
χχαχααχαχα

SMILE είπε...

εγω σφυρίζω
και τη τρέλλα μου
στα πέλαγα αρμενίζω

επιτέλους
βρήκαμε εξομολόγο

τοσο καιρό μες στην αμαρτία
στο τέλος θα κάνει
και η Κόλαση απεργία...

tous you have inspiration
lately..:):)