Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

μια σκέψη (μπρρρρ...)

Εκει που ονειρευόμουν εξύπνησα χαμένος
Μια σκέψη πέρασε και αισθάνθηκα πνιγμένος
Τι σκέφτηκα ο ατιμος μες στο βράδυ, στο σκοτάδι?
την ώρα που ήμουν βυθισμένος στο πηγάδι?

Σκεφτηκα πως ξυπνήσατε , πως την αλήθεια είδατε
Και σφίξιμο γερό με επιασε στο στομάχι
Στην τουαλέτα ετρεξα,ανακουφίστηκα λιγάκι
Μετα μονο κατάλαβα πως ήταν εφιάλτης
Πως με ξεγέλασε ο υπνος ο μπερμπάντης

Σιγα μην εξυπνάγατε απο τον υπνο του δικαίου
Τον νόμο μην πατάγατε αυτον του φαρισαίου
Χρονια σας παρακολουθώ και βλέπω την ζωή σας
Τον άχαρο ρυθμό ολης της υπαρξη σας


Αντε να κοιμηθώ ,
πάλι με ξαγρυπνήσατε
Και τον καιρό μου χάσατε ,
και εμένα με χαλάσατε
( φτου !τα δόντια μου πετάξατε

τα σωθικά μου αναταραξατε)



μπλιαξ βρε μπλιαξ αφήστε με να κοιμηθώ...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για ενα πραγμα μονίμως απορώ γλυκιά μου smile!
Πως και μιλας παντα σε προσωπο "άρρενος"!!
Μπουχαχαχαχα
Καλημερα ολη μερα

Ανώνυμος είπε...

Να! αυτά διάβαζα ο καημένος και μπερδεύτικα
καιστα δίχτυα αυτηνής της Σμάιλ πάλι μπλέχτηκα
Μα το πείρα απόφαση και δεν θα ξαναμιλήσω
Μήπως και καμιά από σας "τρελιάρες" να κοιμηθεί αφήσω

Αλλά και εγώ ξενύχτησα και είδα στο όνειρό μου
πως ένα απομεσήμερο βρήκα το δάσκαλό μου
Ήταν ψηλή, λεπτή, ξανθιά ως απ την Σουηδία
είχε τα μάτια γαλανά μα μπούστο αηδία
(θα ήταν πράγματι λοιπόν από την Σουηδία)

Καθόλου δεν το σκέφτηκα, της έκλεισα το μάτι
κι εκείνη χαμογέλασε και ζήτησε αλάτι
βλέπεις μέσα στο όνειρο με είδε σαν γκαρσόνι (γμ την τύχη μου!!)
γι' αυτό και κατανάλωσα μπύρες, ένα κασόνι
μπεεεεέρπ!! (<-- ρέψιμο)

Καλημέρα κοριτσάρες

Ανώνυμος είπε...

χμ...γκαρσόνι ε?? μπα δεν σου παει..
αντε γεια μας! χικ