Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Oυστ!

Α ρε παλιοκατάσταση
Και παλιοκενωνία
Του Κίτσου η μάνα κάθουνταν
Πιο πέρα στη γωνία

Κι ήρθε και μου πε μια φορά
Από πού παν για βρούβες
Και γω της έδειξα δεξά
Κάτι μικρές λακκούβες


Πήγε κι αυτή η άμοιρη
Να κόψει δυο οκάδες
Και έπεσε και έσκουζε
Σαν έγκυες φοράδες

Α ρε παλιοκατάσταση
Που με κανες μπαμπέσα
Κι όποιον πιάνω στον στόμα μου
Τον κάνω μπουγιαμπέσα


Άλλοι μας λένε έμορφες
Άλλοι μας λεν πατάτες
Μα εγώ τους γράφω όλους τους
Στις δυο μου τις φλοκάτες

Που σαι μαρή σαλονικιά
Να δεις τη φιλενάδα
Που έτσι όπως κλείστηκα εδωνά
Θα βγάλω γενειάδα


Εγώ που λέτε μια φορά
Πήγα με δύο άντρες
Ο ένας ήταν αψηλός
Κι ο άλλος δυο οκάδες


Πω πω πολύ κουραστικό
Να έχεις δυο γομάρια
Και απ τα δυο σε τέσσερα
Να βλέπεις τα παπάρια


Ζαλίστηκα η καψερή
τους άφηκα μονάχους
με δυο βρακιά να κρέμουντε
και κάπνισα ένα μπαφους

και κει που είχα ζαλιστεί
είδα ένα κοπέλι
να μου κουνά τον κ……ο του
σαν το μικρό το χέλι


τον έγδυσα στα γρήγορα
και τι να δω η καημένη;
Γυναίκα ήταν και αυτή
Θαρρώ εγχειρισμένη


Α ρε παλιοκατάσταση
Πεθάνανε οι άντρες
Τους πήραν εξωγήινοι
Τους πέταξαν σε μάντρες !


( αϊ σιχτίρ δεν τελειώνω άμα αρχίζω!)

2 σχόλια:

miss.piggie είπε...

Ο/Η miss.piggie είπε...
Α ρε παλιοκατάσταση
όλοι μου κάνουνε κορδέλες
κι ας τρέχω εγώ η άμοιρη
στης ζωής τους χαβαλέδες

η τρελή εγώ σαλονικιά
σου στέλνω δυό φιλάκια
κι αν βγάλεις και γενειάδα
θα πιούμε καφεδάκια ,

και γίναν οι μάντρες παλιοσίδερα
μου στέρεψαν οι ιδέες
μην ζεις βρε άλλο μίζερα
θα βάλω και κεραίες

σματς και σμουτς και βούιβουι κι αμάν αμάν αμάν.

Ανώνυμος είπε...

Eγαμήθην το εμμετρο κουμπάρα!!
Που σαι... συ να γραφεις πεζα..
!!μουχαχαχα που λεει και η αλλη κουμπαρα..
ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ????
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!!!!!!!!!!