Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά !


Παιχνίδια έχω εγώ πολλά
Και κούκλες και πατίνια
Τριγύρω όλα παίζουνε
Του κόσμου τα χαμίνια

Τζαμί κι αγάλματα εγώ
κι εσύ κρυφτό και μπίλιες
ανάθεμά τον έρωτα
που κρύφτηκε στις γρίλιες

παιδάκι ήμουνα θαρρώ
κι ήθελα εγώ να παίξω
μα ξάφνου εμεγάλωσα
να δω πως θα τ αντέξω

Γυναίκα έγινα μαθές
Κι αγάπησα ένα γαύρο
Τίποτα δεν τον ένοιαζε
Τον φώναζαν και Σταύρο

Δουλειά και αυτοκίνητο
Παιδιά και εργασία
Κι ορίστε εκατάντησα
Σα τη κουτσή Μαρία

Μαίρη Παναγιωταρά
θα με φωνάζουν όλοι
αδιάφορα θα τριγυρνώ
σε τούτη εδώ τη πόλη

Ανάθεμά σε έρωτα
Που κρύφτηκες στις γρίλιες
Έβαλες και τους φίλους σου
Να σου κρατάνε τσίλιες

Μια ώρα ζητάω η καψερή
Μια μονάχα ώρα
Τον εαυτό μου για να βρω
Είμαι μια άλλη τώρα

Θα γλίτωνα τότε εγώ
Απ’ τα γα…..σια όλα
και που και που θα φώναζα
αφήστε τη καρ…..λα.


miss.piggie67


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωωωωω....

οταν ειπα λυσσαξατε
το εννοούσα

καλησπερα Miss piggie

:):):)

_smile_

Ανώνυμος είπε...

"Να επαναστατήσεις θάλεγα
τη τύχη σου ν' αλλάξεις
τον εαυτό σου να πεις προήγαγα
κι όλα τα άλλα λήξεις."

Miss piggie πολυτάλαντη και πολυγραφότατη.
A.

Ανώνυμος είπε...

χαχα καποιος τα εμπλεξε...:ρ

"ζαχαρούλα.." είπε...

χα χα...

καλημέρα!!!! φιλιά!!!