Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Γκουζγκούνης

Κάθομαι στο μπαλκόνι μου
Με φίλες μου τα πίνω
τρώω το ψαράκι μου
Στον άντρα μου δε δίνω

Ξάφνου εμφανίστηκε
Ο πειρατής ο σκύλος
θηλιά μου έδεσε αυτός
Κι ας ήτανε και φίλος

Με το μαχαίρι του το μυτερό
Έκανε τσαλιμάκια
Εγώ όμως δεν τσίμπησα
Του έκανα κορδελάκια

Στο άλλο λιμάνι ανέβηκαν
Δυο πόντιες που…….ες
Δεν ήξεραν οι άμοιρες
Πως έπαιρναν παράδες

Χο-χο τραγούδαγαν
Μ ένα μπουκάλι ρούμι
Τύφλα όλοι γενήκανε
Σ ένα βαθύ μπουντρούμι

Ήρθανε κι άλλοι πειρατές
Ζηλέψανε το ρούμι
Μου δέσανε τα μάτια μου
Με πήγαν στη Κατούνη

Θέλανε τσίπουρο να πιούν
Δε θέλανε το ρούμι
Μεζέδες θέλανε να φαν
Μαζί με το Γκουζγκούνη

Οι πειρατές μας μέθυσαν
Τι το θελαν το πιόμα
Βρεθήκανε στο πάτωμα
Να κάνουνε το πτώμα

άντρες μαζεύτηκαν πολλοί
Μαζί και o Γκουζγκούνης
Χέρι τους έβαζε θαρρώ
Δεν ήτανε τσιγκούνης

Πάει οι άντρες χάθηκαν
Τους πάτησε το τρένο
Γινήκαν όλοι φλώρηδες
δε πάταγαν το φρένο

Ένας Γκουζγκούνης έμεινε
Άντρας ανδρειωμένος
Μα γέρασε λοιπόν κι αυτός
Είναι και χορτασμένος .


Αφιερωμένο στους απανταχού πειρατές-Γκουζγκούνηδες!!

Miss.piggie67

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξεσπάθωσε η Βορειος Ελλάδα βλεπω
χαχα καλο!
Γεια σου ρε Γκουζγκούνη με τα ωραια σου!

Ανώνυμος είπε...

κλασσική ατάκα Γκουζκούνη:
"να σε γαμ... ή να σε γαμ...;"

άντε καλά ρεσάλτα!!!