Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

AKΡΙΒΕΙΑ !!!!!!!

Καλημερούδια φίλοι μου
Ξημέρωσε Δευτέρα
Έχω τις τσέπες αδειανές
Όπως και κάθε μέρα

Όλα πια ακριβύνανε
Στα ύψη ανεβήκαν
Κι έτσι η γραβιέρα και τ’ αυγά
Από την πόρτα βγήκαν

Δεν ξέρω που θα πάει αυτό
Εκεί που τρωγα μύδι
Τώρα πολύ το σκέφτομαι
Να βάλω δαχτυλίδι ( γαστρικό!)


Η φέτα πήρε τα βουνά
Κι οι λύκοι κατεβήκαν
Και θα μας φάνε ζωντανούς
Αφού ευρώ γινήκαν!


Λέω να πάω Βέλγιο
Να πάω και στην Κίνα
Καλύτερα θα είναι εκεί
Δεν θα με πιάσει πείνα


Πέντε ευρώ το λάχανο
Τέσσερα ο εσπρέσσο
Θα πάω ως το Ζάλογγο
Και από κει θα πέσω


Εχω ψυγείο σπέσιαλ
Γεμάτο μαγνητάκια
Μα μέσα κλαίνε ορφανά
Δυο σκέτα αυγουλάκια


Ψαράκι θέλει ο σύζυγος
Και τα παιδιά σουβλάκια
Φακή τους έκανα και γω
Δυο μικρά σποράκια!


ΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΘΕΛΩ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥΟΥ!!!

12 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις την μανούλα φωνάζουμε!!!

πάντως έχεις ταλέντο... εμένα με διασκέδασες.. πόσο δίκιο έχεις όμως!!

καλή εβδομάδα να έχεις!!

πολλά πολλά πολλά φιλάκια!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγω ειχα αδυναμια στον μπαμπα μου..

Ανώνυμος είπε...

Καλά εεε!! tsou (αναγραμματισμός του tous) έγραψες!!!
μήπως άμα αρχίσεις να τα πουλάς αυτά που γράφεις θα μπορέσει να λαδώσει το εντεράκι σου???

Καλήμερα

Ανώνυμος είπε...

Τρίβολε..... με βλέπεις πως σε βλέπω????
Μπουαχαχα

Ανώνυμος είπε...

A! Tρίβολε???
Εχεις φαει ομφάλιο στα κάρβουνα ??
κρασομεζές!

Ταδε Εφη
(Ελενα Ακρίτα)

μουχαχα again

Ανώνυμος είπε...

Είναι καλός βρε tsou(mani)
{αναγραμματισμού επίθεση #2}
κάρβουνα??? Εμένα πάντα μου τον έψηναν στα χείλη...
γκουα-μπουαχαχα

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα και συ τωρα εγινες κακο παιδί και τον ψηνεις στους αλλους ε??? μουχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Καλό παιδί??? ένα τριβόλι??? ας γελάσω κινέζικα!! χιχιχιχιχιχιχ!!!

Μ' αρέσει όμως που σε παρασύρω στους αναγραμματισμούς...
ως διάβολος-τρίβολος μ' άρεσει να διαφθείρω!!! χαχαχχαχα :)))
{κι εσύ όμως δεν πας πίσω - σκέτο τριβόλι κι εσύ!!!}

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΛΑΘΑΚΙ ΤΕΛΙΚΑ.
ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΡΑΦΩ "ΚΑΚΟ ΠΑΙΔΙ" ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΛΟ...........

Ανώνυμος είπε...

όχι tsou, καλά το λέω!!!
Για να γίνω κακό παιδί θα έπρεπε κάποτε να είμουν καλό παιδί, σε αυτό αναφέρομαι. Είναι δυνατόν ένα τριβόλι να ήταν ποτέ καλό παιδί???

Αλλά και εσύ βρε παιδάκι μου πολύ πειραχτήρι είσαι, διαβολάκι σκέτο!!!

Άντε καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Το χω τοχω !! χαχαχαχα
(ισως γιατι δεν υπηρξα και γω ποτε καλο παιδι...)
πως να ναι αραγε...;
σκασιλα μου! ουτε που με νοιαζει!
Προτιμω το μαυρο και το κοκκινο της κολασης!!!

Ανώνυμος είπε...

δεν μου λες τριβολε , τη βλεπω εγω τη δουλεια να ανοιξουμε ενα μπλοκ να αυτοσχολιαζομαστε! χχχααχ
γεματο φωτογραφιες διαβολακων και τριβολάκων μπουχαχαχαχαχαχαχα
MAMA MOY TI TROMOS που λεει και η φιλεναδα μας