Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΒΟΛΟ!!!!


Καλά ήμασταν μόνες μας
Γράφαμε ποιηματάκια
Μα ήρθε που λες ο ΤΡΙΒΟΛΟΣ
Και τσίτα τα νευράκια !!


Τον στείλανε από μακριά
Να μας πειράζει όλες
Μα δεν μας ξέρει εμάς καλά
‘μεις είμαστε κ………….ς (κουτσομπόλες εννοουσα αμεσως να σκεφτειτε κακο πραγμα)!


Ω! Μοντιέ!


Πως πάει λοιπόν το έμμετρο ?
Γράφουμε ποιηματάκια?
Άντε να δω κάτι καλό
Να ρίξω παλαμάκια


Σπουδαίος είσαι και τρανός
Και γω μία παιδούλα
Εγώ έχω τα παχάκια μου
Και συ τα χασες ούλα ! ( χαχα τι λέω η woman!)


Μα σε πειράζω ΤΡΙΒΟΛΕ
Ξέρεις πως σ’ αγαπάω
Κι άμα ξανάρθεις κατά εδώ
Μπουζούκια θα σε πάω ! ( ώπα λέμε !!!)


Ευχαριστώ για τα ποτά
Μα λείψαν τα ξενύχτια
Πρόσεχε πάντα που πατάς
Γιατί εγώ ρίχνω δίχτυα!



Τι να σου κάνω………
Μας χωρίζει ένα πέλαγος !! χααχα

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πως μ αρέσει να τσιγκλάω
τους ανθρώπους που αγαπάω!

Πάλι ριμα έκανα...χιχιχιχι

Ανώνυμος είπε...

Άπαιχτο!!!!!

έχω μείνει άφωνος βρε tsou

την επομένη φρόντισε να έχεις πάρει διανυκτέρευση από τον λοχαγό σου για να το κάψουμε

ευχαριστώ πολύ
(σνιφφ σνιφφ συγκινήθηκα)

SMILE είπε...

poly υποπτη
συγκίνηση πεφτει εδω μέσα

διαβολοι και τριβόλοι
μαζεφτήκαν
στης tous to περιβόλι

:):):)